The Liebser Award!

Hey everyone!



Astazi am fost gand in gand cu bucuria daca pot spune asa pentru ca imi doream sa mai scriu cate ceva si nu stiam cu ce sa incep si numai bine ca am primit un tag frumos de la Iulia caruia ii multumesc ca s-a gandit la mine :D

Eu nu o sa-l dau neaparat mai departe...adica daca doreste cineva sa-l preia nu ma supar :) si sper ca nici Iulia sa se supere :)...deci pentru mine treaba e simpla :D iar tag-ul suna cam asa:

1.Cand primesti tag-ul multumeste-i persoanei care te-a nominalizat si posteaza pe blog link-ul ei
2.Scrie 11 lucruri aleatorii despre tine.

             - ador inghetata...as manca zi si noapte, vara si iarna, simpla sau "complicata", inghetata sa fie :))
             -imi doresc sa  calatoresc mai mult, sa vizitez si alte orase frumoase din Romania dar si din strainatate
             -  Nu-mi plac filmele de groaza, in schimb le ador pe cele de actiune (Transporter, Safe, Eagle Eye, Columbiana) si mai sunt cateva
             - Am inceput sa merg la sala (aerobic si zumba) si am descoperit ca ma atrage dansul (nu ca as fi eu marea dansatoare...dar mi-ar placea sa iau cateva lectii)
             - Probabil deja stiti pasiunea pentru maichiura-pedichiura dar ce-mi doresc eu e sa progresez la modelele tip disney
             - Imi place sa fac poze pentru amintiri... normale in care toata lumea zambeste, pe neve (cred ca ies cel mai bine), haioase cu best friends dar si peisajele
             -  Imi plac hainutele elegante si de multe ori imi cumpar si tot de atatea ori mi-e ciuda ca nu prea am unde sa le port :(
             - Mai am un an de facultate si abea astept sa se termine si sa scap de un stres ;))
             - Am o noua pasiune pentru lumanari, decoratiuni pentru casa sau gradina, pentru flori
             - Vreau sa fac o schimbare in viata mea dar nu va spun inca ce :P
             -  Imi place sa gatesc dar sa fiu doar eu si bucataria

3.Raspunde la setul de 11 intrebari primite.

1. Daca ai frati/surori, care e cea mai amuzanta amintire pe care o aveti impreuna?
      -Am un frate mai mare dar amintiri amuzante nu avem impreuna. Pacat...
2 .Mai mergi la bunici in vacante/concedii?
       - Da, merg cand am ocazia dar la bunicii iubitului pentru ca eu numai am :(
3. Daca stai la bloc, te-ai putea muta la casa sau daca stai la casa, te-ai putea muta la bloc? 
       - Cu siguranta m-as muta la casa dar sa am si vecini pe masura...sa nu ma plictisesc nu de alta:))
4. Ce gatesti tu cel mai bine? Care e your signature dish?
       - Desertul iesa mereu bun si sunt laudata :)
5. Preferi sa te relaxezi indoor sau outdoor?
        - Nu am pretentii...relaxare sa fie:))
6.Iti e dor de anii de scoala? De generala, liceu sau facultate?  
        -Da. Cel mai mult de anii din liceu
7.Ce carti iti place sa citesti? Din ce categorie? -horror, romance...
        - Pe cele romantice le ador...am inceput de curand Tu esti tatal copilului meu de Sandra Brown
8. Care sunt formatiile tale preferate?
        - Hmmm...solist mai bine...Sean Paul   
9. Daca ar fi sa alegi doua produse de ingrijire personala, cu care sa pleci pe o insula pustie, care ar fi ele? (ele nu se vor termina niciodata) - it's just in theory :)
         - Samponul si pasta+periutade dinti
10. Respecti termenele de valabilitate de pe produsele cosmetice?
           - Nu mereu :">
11. Esti o persoana organizata sau crezi si tu (ca si mine) ca geniile traiesc in haos? :) 
           - Imi place sa fiu organizata si tot din preajma mea sa fie la locul lui desi uneori uit si eu pe unde pun lucrurile:))    

Mai este punctul 4, 5 si 6 pentru fetele care vor sa preia acest tag. 

4.Alege 11 bloguri care te inspira (cu un numar de followers sub 200) si lasa link-urile lor in postul tau. 
5.Creeaza un set de 11 intrebari pentru ei.
6. Lasa-le cate un comentariu celor nominalizati pentru a face tag-ul.


Din postarea viitoare!



    
  

2 comentarii:

  1. Ma bucur ca ai reusit sa faci tag-ul atat de rapid :)la intrebarea 9 si eu as alege la fel
    Si nu ma supar ca nu ai ales tu pe cineva, poate sunt fete cu mai multi followers care nu au facut tag-ul si il vor prelua :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa e Iulia...cine doreste sa-l faca poate sa-l preia fara probleme :)

      Ștergere

 
Love beauty © 2012 | Designed by Rumah Dijual, in collaboration with Buy Dofollow Links! =) , Lastminutes and Ambien Side Effects