Let's talk: seria a 2-a de poze



Buna dragele mele! Ce dor mi se facu de voi, de vremurile bune cand postam aproape zilnic, cand umblam din blog in blog si va citeam cu interes. Desi in ultima perioada nu am stat prea bine cu timpul tot dadeam o raita sa vad ce mai e nou. Mi-as dori sa revin cu postarile "la zi" dar nu promit nimic. Asadar astazi as vrea sa va incant ochii cu cateva peisaje minunate dar o sa fac o continuare la postarea precedenta.

Si o sa inccep cu cateva poze care le ador. Au fost facute pe 6 decembrie anul trecut (a doua zi dupa ce v-am arat primele poze in postarea precedenta...ioooi ca repede a trecut timpul)


Inainte de Craciun am facut o mica plimbare prin Amsterdam. In poza de jos eram in piata Dam.

Tot in piata Dam, se cantau colinde frumoase :)

De revelion, pe langa sampanie si muuuulte artificii si putina ploaie
Iar a doua zi am umblat cu semanatul ;)) si o plimbare scurta pe faleza (Marea Nordului)


Inect incet a venit si primavara...

Si cu asta inchei...mai las si pt data viitoare ;)) Va pupacesc cu drag si week-end cat mai placut!

4 comentarii:

  1. Ce frumos...ce amintiri placute !
    Bine ai revenit ! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Have!Da sunt amintiri frumoase...m-as uita la poze mereu :D
      Te pup

      Ștergere
  2. Buna. Te-am nominalizat la un tag, the Liebster Award. Daca nu l-ai facut, te invit sa raspunzi la cateva intrebari funny.
    http://the-colorful-world-of-iulia.blogspot.ro/2013/07/the-liebser-award.html

    RăspundețiȘtergere

 
Love beauty © 2012 | Designed by Rumah Dijual, in collaboration with Buy Dofollow Links! =) , Lastminutes and Ambien Side Effects