Once a week: drawing

Bunaa...astazi am avut chef sa desenez dar nu cum v-am obisnuit pe unghii ci pe hartie in creion. Nu sunt o profesionista, fac asta din placere si cand am chef, nu mereu:). Pozele le-am pus in ordine descrescatoare dupa data.Sper sa va place ce vedeti si astept pareri :D

1. Ca tot suntem in decembrie si mai e putin si vine Mosu' am facut o scrisoare dar fara dorinte (o sa le scriu in apropiere :D)....Scrisoare pentru Mosu' (2.12.2011)


2. For love (26.11.2011)


3. Fata norilor (24.11.2011)


4. Natura (4.07.2009)

5. Drumuri diferite (4.02.2009)

6. Tristete in suflet (19.11.2008)

7.Nude (18.11.2008)

8.Relaxare (9.11.2008)


9. Clepsidra (8.11.2008)


Va doresc o zi frumoasa! kisses

8 comentarii:

  1. foarte frumoase :D ai talent nu gluma ;)) eu nu prea ma pricep la desenat :D

    RăspundețiȘtergere
  2. woaw super nu stiam latura asta a ta pana acum:) chiar ai facut ceva f frumos..

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte interesante... N-am inteles de ce este natura trista :(
    M-ai facut sa-mi aduc aminte de mine, cand eram mai mica... cand n-aveam ce face ma puneam pe desenat. Acum nici nu mai stiu pe unde mai sunt desenele mele.

    RăspundețiȘtergere
  4. multumesc mada

    kory acum stii:P...multumesc mult

    angi numele le-am pus odata cu postarea, la acela am stat ceva timp ca nu stiam ce nume sa-i dau si am crezut k natura i se potriveste cel mai bine...cateodata si natura e trista, de ex cand vine toamna, totul devine trist si parca fara viata... eu sper sa mai desenez si peste ani ca ma relaxeaza:D

    RăspundețiȘtergere
  5. toate sunt foarte frumoase! ești foarte talentată :*

    RăspundețiȘtergere
  6. Foarte frumoase... Imi plac toate.. Chiar ai talent.. Doar ca ar trebui sa mai lucrezi la mainile fetelor un pic:D sper ca nu te superi ca ti-am zis... In rest perfect :* tine-o tot asa si poate vei ajunge sa faci tablouri in culori :D asta daca iti place

    RăspundețiȘtergere
  7. multumesc almi

    diana nu ma supar, nu am de ce sa ma supar:P stiu ca mai am de lucrat la maini...chiar si la corp dar cate puitn...nu prea imi place sa fac in culori si nici tablouri:) ...ms pt sfat:P

    RăspundețiȘtergere
  8. Iti urez sa reusesti sa iti faci mereu timp pentru lucrurile marunte pe care iti place sa le faci. Chiar este important sa faci ceva care te relaxeaza. Eu de-aia incerc nail-art-ul :D

    RăspundețiȘtergere

 
Love beauty © 2012 | Designed by Rumah Dijual, in collaboration with Buy Dofollow Links! =) , Lastminutes and Ambien Side Effects