Once a week: Ceva dulce

Bunaa! Pentru astazi am pregatit un desert sa va indulcesc putin, nu ca nu ati fi :P. Incerc de mult timp sa fac ceva bun dar nu prea am avut timp si nici spatiu, in sensul ca trebuie sa fiu singura acasa, bucataria sa fie numai a mea:)), iar astazi mi-am facut pofta :D. Reteta am luat-o de pe net, numai stiu exact de unde, e prima oara cand fac si mi-a iesit asa:


Pentru acest desert trebuie:
*biscuiti petit beurre (eu am folosit 48 de biscuiti pt crema obtinuta)
* 2 oua
*100g unt
*100g zahar pudra (am folosit zahar normal si nu s-a intamplat nimic:D)
*50g faina
*100ml lapte
*Banane (optional)

Ce am facut??
Am batut ouale cu zaharul (am pus si un pliculet de zahar brun) si am adaugat cate putin unt (cred ca merge si unt topit insa eu nu am stiut si m-am chinuit putin mai mult) si am batut bine pana a devenit neted. Am adaugat faina, am amestecat, apoi am adaugat laptele si iar am amestecat pana s-a omogenizat. Am pus la fiert si am amestecat pa
na compozitia s-a ingrosat. Intr-un castronel am pus putin lapte si am inmuiat biscuitii, unul cate unul, si i-am pus repede pe o tava. Am pus un strat de biscuiti unul de crema pana am terminat crema. Merge foarte bine si budinca si orice fel de crema, ii puteti pune in mai multe straturi sau ii puteti decora cu ciocolata sau altceva ce aveti la indemana. Deci sunt multe variante :)
Biscuitii umpluti se pun la rece cateva ore (2-3 ore)...momentul cel mai neplacut: asteptarea:))




Sper ca v-a placut postarea mea de astazi si va urez Pofta buna!
Daca aveti intrebari ma gasiti si pe zuzica_zu@yahoo.com sau chiar aici lasandu-mi un comm. Va pup:*

6 comentarii:

  1. Si eu am facut ceva in genul mai demult,chiar a fost dulce, si daca urmareai sa ne indulcesti, ai reusit :))
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  2. have ma bucur ca te-am indulcit :)...intr-adevar acesti biscuiti umpluti au fost foarte duulci:D
    kiss:*

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce frumos ai decorat :) Foarte buna reteta asta :) Eu mai puneam si frisca deasupra :D Cu cat mai multe calorii, cu atat mai bine :))

    RăspundețiȘtergere
  4. Hei , imi place ...la cat mai multe dulciuri !

    RăspundețiȘtergere
  5. oana lasa caloriile ca vin sarbatorile si trb sa aratam bine ;)):*

    ms dory...o sa fac mai multe de acum :):*

    RăspundețiȘtergere
  6. Ce frumos arata ♥
    si eu fac desertul asta, dar cu budinca de ciocolata :)

    RăspundețiȘtergere

 
Love beauty © 2012 | Designed by Rumah Dijual, in collaboration with Buy Dofollow Links! =) , Lastminutes and Ambien Side Effects