Once a week: Review part.1

Mascara L'oreal Paris (Double Extension) Vs. Mascara Lancome Hypnose (Precious Cells)

Buna fetelor! Astazi am pregatit un review, dar va spun ca e prima oara cand fac asa ceva si nici nu stiu cu ce sa incep :)) Deci... o sa vorbesc putin despre mascara L'oreal Paris (Double Extension) si mascara Lancome Hypnose (Precious Cells) comparandu-le.

L'oreal (Double Extension)
Acest rimel ma dezamagit complet...
Imi place: -ca nu ma murdaresc pe pleoapa desi pensula este groasa

Nu-mi place : -ca le lungeste dar nu rezista si se lasa si obligat trebuie s abag clestele sa stea cat de cat
- cand sunt in criza de timp dau doar cu rimelul negru si e ca si cand nu as da cu rimel
- ca nu mi le curbeaza decat daca bag clestele
- mirosul dar nu e o problema pentru mine acest aspect odata ce nu-mi irita ochii
.
- genele mi se lipesc, nu foarte tare dar nu arata bine
Pret: aprox. 50 lei (e cumparat de mult si nu mai stiu cat a costat)



Lancome Hypnose (Precious Cells)
Acest rimel mi-a placut de prima oara. Desi acum e pe terminare si putin uscat am decis sa nu trec cu vederea si sa-l descriu putin.

Imi place: -peria pentru ca e subtire si nu ma murdaresc deloc pe pleoapa
- are perii rari si din plastic si genele nu se lipesc
- curbeaza si fara cleste si rezista destul de mult
- lungeste si nu se lasa ca la Loreal


Nu-mi place: -mirosul dar la fel nu e o prb pt mine
- pretul ridicat, aprox 100 lei ( la fel e cumparat de mult si numai stiu exact pretul)




Sper ca v-a placut!

2 comentarii:

  1. Intr-adevar al doilea pare mai bun, cel putin asa imi pare din poze, insa nu as da 100 lei pe el.
    No way.
    Dar tu ai nororc ca si gene destul de dese si daca rimmelul ti le lipeste nu se vede asa tare.
    Mai rau ar fi daca le-ai avea si rare.
    Pupici, weekend placut!

    RăspundețiȘtergere
  2. nu sunt dese deloc...rimelul ma ajuta sa para mai dese, cel putin al doilea...si pozele nu sunt foarte reusite k in realitate se vad altfel.e bun da nu stiu daca l-as mai cumpara (cel de la Lancome)

    RăspundețiȘtergere

 
Love beauty © 2012 | Designed by Rumah Dijual, in collaboration with Buy Dofollow Links! =) , Lastminutes and Ambien Side Effects